Przesunięte godziny wizyt osobistych – podsumowanie akcji
Europejskie Centrum Konsumenckie podsumowało akcję „Mądry konsument po wakacjach”, której celem było przesunięcie dyżurów dla wizyt osobistych.
Europejskie Centrum Konsumenckie podsumowało akcję „Mądry konsument po wakacjach”, której celem było przesunięcie dyżurów dla wizyt osobistych.
Jak informuje Komisja Europejska, 5. największych wypożyczalni samochodowych w Europie poprawiło swoje praktyki dotyczące obsługi klientów.
Konsument z Polski w czasie zimowego urlopu korzystał z usług czeskiego ośrodka narciarskiego. W związku z uszkodzeniem wyciągu narciarskiego, przedsiębiorca dostarczył swoim klientom transport zastępczy – ratrak.
Konsumentka zamówiła w prezencie dla swojego męża rower od niemieckiego sprzedawcy za ponad 8 000 PLN. Po otrzymaniu przesyłki, okazało się, iż widelec rowerowy jest uszkodzony.
Targi świąteczne co roku przyciągają bożonarodzeniowych miłośników. Kolorowe ozdoby, błyszczące lampki wprowadzają nas w specjalny nastrój, w którym łatwo stracić głowę.
Przed Czarnym Piątkiem przeczytaj porady UOKiK oraz Europejskiego Centrum Konsumenckiego dla kupujących na wyprzedażach i promocjach.
Konsument dokonał zakupu obuwia przez internet u znanego niemieckiego przedsiębiorcy, który posiadał certyfikat jakości. Po otrzymaniu przesyłki postanowił odstąpić od zawartej umowy i…
Konsument pojechał wraz z żoną i dziećmi do parku rozrywki w Niemczech. Podczas kupowania biletu musiał pilnować swoich kilkuletnich dzieci, stąd jego czujność była osłabiona.
Pewnemu konsumentowi z Trójmiasta podczas oglądania telezakupów spodobał się pozłacany białym złotem naszyjnik. Cena była niezwykle atrakcyjna. Konsument skusił się więc na zakup i…
Komisja Europejska realizuje program szkoleń oraz współpracy instytucji konsumenckich – Consumer Champion. W celu zapewnienia jak najlepszej jakość usług uczestniczy w nim ECK Polska.
Ze względu na znaczny wzrost spraw trafiających do ECK w okresie letnim, centrum w ramach akcji „Mądry konsument po wakacjach” zmienia czas udzielania porad konsumenckich bezpośrednio w swojej siedzibie.
Jeżeli bagaż zaginął, lot się opóźnił, a zakupione obuwie nie przetrwało próby, Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina, aby nie zapominać o reklamacji!
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.