Złóż skargę/Zadaj pytanie do ECK
ECK Polska udziela bezpłatnych porad i pomocy pod adresem e-mail:
ECK Polska udziela bezpłatnych porad i pomocy pod adresem e-mail:
Skarga jest rozpatrywana w ramach informatycznego systemu (IT-Tool) sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.
Przed skontaktowaniem się z Europejskim Centrum Konsumenckim (ECK), uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją.
* Wskazanie numeru telefonu jest dobrowolne, jednak w wielu przypadkach może usprawnić komunikację
Forma składania skargi – informacje techniczne:
Wymagania techniczne są uwarunkowane przez system internetowy (IT-Tool) administrowany przez Komisję Europejską. W razie problemów prosimy o przesłanie dokumentacji sprawy pocztą tradycyjną i/lub kontakt telefoniczny pod nr 22 55 60 600.
UWAGA
Warunkiem udzielenia pomocy w przypadku sporu z zagranicznym przedsiębiorcą jest spełnienie następujących kryteriów:
Odpowiedzi udzielane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Czas oczekiwania wynosi około 30 dni. Ze względu na tymczasowe duże obciążenia termin ten też może się wydłużyć.
Ważne informacje!
Działania w ramach sieci Europejskich Centrów Konsumenckich mają charakter pozasądowy/polubowny. Nie posiadamy środków przymusu prawnego, a postępowanie prowadzone przez ECK nie wstrzymuje biegu przedawnienia możliwości dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym.
Wzory pism:
Power of Attorney
Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo profesjonalne
Proces prowadzenia spraw przez ECK [grafika]
Znajdź nas