„Osaczony” klientami

Polski sprzedawca chcąc rozszerzyć swoją działalność zaczął prowadzić sklep internetowy w języku czeskim. W efekcie konsumentka z Czech zakupiła od niego sukienki, które jednak nie spełniły jej oczekiwań. Zgłosiła więc przedsiębiorcy chęć odstąpienia od umowy i odesłała towar. Sukienki zostały jednak jej zwrócone. Konsumentka próbowała skontaktować się ze sklepem. Wówczas okazało się, że strona internetowa sprzedawcy została zawieszona.

Rozczarowana brakiem możliwości kontaktu z przedsiębiorcą, klientka przesłała skargę do ECC-Net. Dzięki interwencji ECK Czechy oraz ECK Polska sprzedawca samodzielnie wysłał kuriera do konsumentki oraz dokonał zwrotu kosztów. W podobnej sytuacji znalazło się jeszcze wielu innych klientów. Przedsiębiorca tłumaczył się mówiąc: „Przerosło mnie zainteresowanie moją ofertą …”

Skip to content