Świąteczne zakupy w Internecie
Do Wigilii został niecały miesiąc. W ferworze pracy niektórzy nie myślą jeszcze o świątecznych zakupach, ale wkrótce zostanie naprawdę mało czasu.
Do Wigilii został niecały miesiąc. W ferworze pracy niektórzy nie myślą jeszcze o świątecznych zakupach, ale wkrótce zostanie naprawdę mało czasu.
Wygraj wycieczkę dla dwojga do Paryża lub Brukseli lub kupony na zakupy internetowe! Wypełnij krótką ankietę on-line na stronie www.econ.kuleuven.be/consumersatisfaction
Przedstawiciele państw UE porozumieli się w sprawie nowego regulaminu dotyczącego oznaczeń na artykułach żywnościowych, dzięki temu konsumenci będą lepiej chronieni
Z każdym rokiem coraz więcej osób decyduje się na zakup świątecznych prezentów przez Internet. By uniknąć niepotrzebnych komplikacji należy pamiętać o kilku ważnych zasadach zakupów w sieci. Praktyczne porady i informacje konsumenci znajdą na stronie www.konsument.gov.pl, która właśnie ruszyła w nowej odsłonie. W razie problemów, eksperci ECK Polska odpowiedzą na pytania i pomogą w dochodzeniu praw konsumenckich.
To już koniec przykrych niespodzianek na rachunkach za telefon komórkowy. Od 1 lipca korzystanie z Internetu przez sieć komórkową za granicą będzie znacznie tańsze. Spadną też ceny rozmów w roamingu: koszt minuty połączenia wychodzącego będzie niższy o 10%, zaś przychodzącego – o ponad 20%.
Komunikat dla osób planujących podróż na Cypr w dniach 1-7 czerwca. Ministerstwo Spraw Zagranicznych informuje, że w związku z planowaną
Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich opublikowała dziś szósty z kolei Raport „The European Online Marketplace: Consumer Complaints 2008-2009”, prezentujący problemy, z jakimi najczęściej mają do czynienia konsumenci, dokonujący zakupów produktów i usług za granicą za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z Raportu, aż 42% (2008 r.) i odpowiednio 55% (2009 r.) wszystkich skarg, które trafiły do Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich, dotyczyło handlu internetowego.
W związku z nadzwyczajną sytuacją w Egipcie oraz innych państwach arabskich ogarniętych lub zagrożonych zamieszkami, Europejskie Centrum Konsumenckie przypomina o prawach konsumentów i obowiązkach biur podróży w sytuacji zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych.
Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza 23 marca 2011 r. (środa) o godz. 12.00 na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta
Lądujesz na egzotycznej wyspie bez bagażu, bo przewoźnik go zagubił? Pokój hotelowy nie spełnia standardu z oferty biura podróży? Zarezerwowałeś przez Internet apartament w Toskanii, ale nie możesz pojechać w umówionym terminie? Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, jak poradzić sobie z problemami i uniknąć wakacyjnych pułapek.
Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza 19 października 2011 r. (środa) o godz. 12.00 na wykład otwarty z cyklu „Prawa Konsumenta
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.