Zabieg (nie)upiększający

Turystka z Norwegii podczas pobytu w Polsce, zdecydowała się na terapię keratynową włosów w jednym z renomowanych, warszawskich salonów fryzjerskich. Dodatkowo otrzymała od fryzjerów rekomendację kupna specjalnej odżywki i szamponu. Po zabiegu jej włosy wyglądały jednak na przetłuszczone nawet od razu po umyciu.

Podczas pobytu w Krakowie konsumentka udała się do salonu fryzjerskiego tej samej sieci, aby skonsultować usługę. Otrzymała informację, że jej włosy nie powinny wyglądać w ten sposób. Konsumentka próbowała rozwiązać spór samodzielnie, jednakże bezskutecznie. Dzięki ECK Norwegia i ECK Polska, które kontaktowało się w imieniu konsumentki z salonem fryzjerskim, przedsiębiorca oddał jej łącznie 703 zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.