Nieoczekiwana zamiana dat

Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla 6 osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września br. Trzy miesiące przed podróżą konsument otrzymał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie fakt, że lot 8 września wciąż był dostępny na stronie linii. Konsument złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Otrzymał wiadomość, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie pasuje, to mogą z niego zrezygnować i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

To rozwiązanie nie satysfakcjonowało pasażerów. Złożyli skargę do ECK Polska, które wspólnie z ECK Irlandia skontaktowało się z przewoźnikiem. Dzięki interwencji ECC-Net linia lotnicza przebukowała lot z powrotem na 8 września, uwzględniając przy tym dogodne dla pasażerów miejsca w samolocie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.