Nieoczekiwana zamiana dat

Pasażer zarezerwował za pośrednictwem irlandzkiego przewoźnika lot dla 6 osób na trasie Warszawa – Mediolan i z powrotem. Wylot miał się odbyć 8 września br. Trzy miesiące przed podróżą konsument otrzymał maila informującego o zmianie terminu lotu z 8 na 7 września.

Zmiana byłaby zrozumiała, gdyby nie fakt, że lot 8 września wciąż był dostępny na stronie linii. Konsument złożył reklamację, domagając się powrotu do poprzedniego terminu lotu. Otrzymał wiadomość, że zmiana jest niemożliwa, a jeżeli nowy lot pasażerom nie pasuje, to mogą z niego zrezygnować i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

To rozwiązanie nie satysfakcjonowało pasażerów. Złożyli skargę do ECK Polska, które wspólnie z ECK Irlandia skontaktowało się z przewoźnikiem. Dzięki interwencji ECC-Net linia lotnicza przebukowała lot z powrotem na 8 września, uwzględniając przy tym dogodne dla pasażerów miejsca w samolocie.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.