Błędy na torach

Polski konsument zakupił na stronie internetowej prywatnych, czeskich kolei bilety na pociąg z Ostrawy do Pragi i z powrotem. Przedsiębiorca oferował komfortowy przejazd z wieloma udogodnieniami. Kilka dni po wykonaniu rezerwacji, konsument otrzymał e-maila, w którym kolej poinformowała go o anulowaniu zakupionych biletów z powodu błędów technicznych w systemie rezerwacji. Pomimo upływu kilku tygodni i zapewnień przewoźnika, że wpłacone środki zostaną odesłane, konsument nie doczekał się zwrotu pieniędzy.

Postanowił zgłosić sprawę do ECK Polska. Centrum przekazało skargę do ECK Czechy, domagając się w imieniu konsumenta zwrotu 168 PLN (40 euro). Po 5 dniach od kontaktu sieci ECC-Net z przedsiębiorcą, wpłacone środki zostały zwrócone na konto niedoszłego pasażera. Ponadto, czeska kolej przeprosiła konsumenta za anulowanie biletów oraz zwłokę.

Skip to content