Aplikacja a błąd kierowcy

Mieszkanka Gdańska skorzystała z przewozu osób za pomocą estońskiej aplikacji działającej w Polsce. Aplikacja wskazała, że kurs będzie kosztował 32 zł. Kierowca przegapił jednak zjazd z obwodnicy przez co kurs się wydłużył, a z konta klientki pobrano 82 zł. Firma przyznała się do błędu kierowcy, zaproponowała zwrot różnicy w formie kodów na przyszłe przejazdy. Klientce odmówiono jednak zwrotu środków na kartę, powołując się na zapisy regulaminu. Sprawa została zgłoszona do ECK Polska, które wspólnie z ECK Estonia pomogło uzyskać konsumentce 50 zł zwrotu na jej konto.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.