Start akcji „O klasę wyżej!”
Rozpoczyna się akcja „O klasę wyżej!” promująca bezpieczne kupowanie w Internecie, organizowana przez Trusted Shops. Akcja skierowana jest do rodziców
Rozpoczyna się akcja „O klasę wyżej!” promująca bezpieczne kupowanie w Internecie, organizowana przez Trusted Shops. Akcja skierowana jest do rodziców
Co zrobić, gdy brytyjski sklep internetowy nie przysłał opłaconego towaru? Jak znaleźć pracę we Włoszech? Jakie formalności trzeba spełnić, by prowadzić działalność gospodarczą na terenie Niemiec? Na te pytania w najbliższą niedzielę będą odpowiadać instytucje służące wspieraniu obywateli i konsumentów w UE, zebrane pod jednym namiotem na krakowskim Rynku Głównym. Wśród nich pojawi się stoisko Europejskiego Centrum Konsumenckiego. Jarmark odbędzie się równolegle do Forum Jednolitego Rynku – spotkania służącego m.in. ocenie, jak działa wspólny rynek i co warto ulepszyć, by lepiej służył obywatelom UE.
Kupujesz w internecie na terenie UE, Norwegii i Islandii? – pamiętaj, masz prawo do zwrotu towaru i nie tylko…
gdy sprzedawca nie wywiąże się z umowy.
In case of congestion all vehicles on motorways and dual carriageways have to form the emergency corridor.
Poprzez stronę internetową polski konsument zawarł umowę na wyjazd zorganizowany z niemieckim organizatorem turystycznym. W trakcie wycieczki konsument miał być
Europejskie Centrum Konsumenckie opracowało anglojęzyczny poradnik skierowany do zagranicznych kibiców przyjeżdżających do Polski i na Ukrainę na mecze UEFA EURO
Chcesz cieszyć się Igrzyskami Olimpijskimi i zaoszczędzić czas, pieniądze i nerwy unikając problemów z transportem, zakwaterowaniem, zakupami w Wielkiej Brytanii? – Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało garść praktycznych rad i sugestii jak bezpiecznie korzystać z usług, jak dokonywać zakupów w Zjednoczonym Królestwie.
Dodatkowe informacje w języku angielskim znajdziesz na stronie internetowej specjalnie przygotowanej przez Komisję Europejską.
(http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/london_2012/index_en.htm)
Szeroki wybór cen i udogodnień: Europejskie Centra Konsumenckie przedstawiają raport poświęcony ośrodkom narciarskim „Ski Resorts in Europe 2012/2013”.
Wyniki raportu Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich w Europie (ECC-Net) za 2012 r. jednoznacznie pokazują, że każdego roku coraz więcej konsumentów korzysta z informacji i usług świadczonych przez ECC-Net. Większość rozpatrywanych w ubiegłym roku spraw dotyczyła zakupów w Internecie.
W 2012 r. do ECC-Net wpłynęło ponad 72.000 zapytań i skarg od konsumentów dotyczących zakupów o charakterze transgranicznym na obszarze Unii Europejskiej, Norwegii oraz Islandii. Coraz większą popularnością cieszy się e-commerce, stąd aż 60% z 32.000 skarg odnosiła się do zakupów on-line, głównie w obszarze transportu lotniczego.
Podczas letnich wakacji polski konsument wynajął samochód u hiszpańskiego przedsiębiorcy. Po siedmiu dniach użytkowania zwrócił auto.
Polska konsumentka zakupiła dla swojego dziecka strój SpongeBob. Francuski e-sklep gwarantował realizację zamówienia w terminie trzech dni od daty zakupu. Mimo szybkiej, terminowej wpłaty i kilkakrotnych próśb konsumentka nie otrzymała przesyłki w terminie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.