Akcja! #WakacyjnaReklamacja
Wakacje za nami! Nie wszyscy będą jednak je miło wspominać. Wielu konsumentów doświadczyło trudności np. z opóźnionym lub odwołanym lotem,
Wakacje za nami! Nie wszyscy będą jednak je miło wspominać. Wielu konsumentów doświadczyło trudności np. z opóźnionym lub odwołanym lotem,
Konsument kupił w niemieckim sklepie pianino za kwotę 8 tys. złotych. Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sprzedawcy – wysyłka
Europejskie Centrum Konsumenckie Polska oraz Europejskie Centrum Konsumenckie Niemcy spotkają się w dniach 26-27 sierpnia w Zgorzelcu, aby podczas Święta
Najbardziej znany program lojalnościowy linii lotniczych w Europie blokował polskim klientom wymianę przelatanych mili na konkretne produkty dostępne w swoim
Przedsiębiorcy stosują różne chwyty marketingowe, które mają sprawić, że podejmiesz decyzję szybko i bez zastanowienia. W ten sposób mogą skłonić
Wakacje na własną rękę? Wielu konsumentów woli zorganizować urlop samodzielnie rezerwując lot, nocleg, czy samochód. Pod tym względem tegoroczne wakacje
Wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie C-561/20 Trzej pasażerowie lotniczy dokonali, za pośrednictwem biura podróży, jednej rezerwacji lot z Brukseli
Pan Marek podróżował z Portugali do Niemiec. Po wylądowaniu okazało się, że jego bagaż nie doleciał. Konsument zgłosił brak walizki na lotnisku w biurze Lost & Found i otrzymał raport PIR. Po trzech dniach bagaż się odnalazł i doręczyła mu go firma kurierska
W związku z problemami na europejskich lotniskach tj. Londyn-Heathrow, Europejskie Centrum Konsumenckie i UOKiK wskazują, jak postępować, gdy po przylocie
Europejskie Centrum Konsumenckie i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach wspólnej akcji #NaUrlopie – radzą, jak sprostać wakacyjnym problemom
Konsument z Wielkiej Brytanii na stałe mieszkający w Polsce kupił laptopa w autoryzowanym przez producenta sklepie z siedzibą w Holandii.
Przed nami wakacyjne festiwale i koncerty. Niektóre bilety wyprzedają się w pierwszym dniu. Ci którzy nie zdążyli, często liczą na