List of all articles

Poradnik zmotoryzowanego konsumenta – wykład

ECK ma przyjemność zaprosić Państwa na wykład z cyklu „Prawa Konsumenta w Unii Europejskiej” pt.: „Poradnik zmotoryzowanego konsumenta w Unii Europejskiej”

Wykład odbędzie się 15 maja 2013 r. (środa), o godz. 12.00 w siedzibie Ośrodka Debaty Międzynarodowej, (dawne Centrum Informacji Europejskiej) przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.

Read more »

ECK Polska na Twitterze

Aktualności, porady, ważne komunikaty, uży­teczne mate­riały w jednym miejscu – ECK Polska uruchomiło swój profil na Twitterze, tym samym dołączyło do szerokiego grona centrów sieci ECC-Net, które nawiązują kontakt z konsumentem poprzez media społecznościowe @ECCPoland

Read more »

Tanie/drogie bilety

W maju 2013 r. konsument zakupił trzy bilety lotnicze za pośrednictwem strony internetowej irlandzkiego przewoźnika. Cena biletów łącznie miała wynieść 1540 PLN. Płatności została dokonana polską kartą kredytową. Po dwóch dniach od dokonania zakupu okazało się, że z karty została pobrana kwota 1745,23 PLN.

Read more »

Rozklejone markowe buty

Konsument zakupił markowe obuwie w sklepie internetowym niemieckiego przedsiębiorcy. W zaskakująco krótkim czasie buty uległy rozklejeniu, pomimo iż były użytkowane sporadycznie i w sposób zgodny z przeznaczeniem. Klient dwukrotnie składał reklamację u sprzedawcy, ale ten zaproponował mu jedynie obniżenie ceny towaru o 20 złotych, co stanowiło niewielki procent ceny obuwia.

Read more »

Nowe przepisy prawa konsumenckiego – wykład

Europejskie Centrum Konsumenckie zaprasza na wykład prowadzony przez ECK w Europe Direct Warszawa pt.: Nowe przepisy prawa konsumenckiego – lepsza pozycja konsumenta na rynku? cz.II w dniu 22 stycznia (czwartek) o godz. 16.00.

Read more »

Pomyłkowe usunięcie gry

Austriacki konsument zakupił online w polskim sklepie grę komputerową, którą można uruchomić jedynie za pomocą specjalnego klucza. Taki klucz został mu przesłany. Jednakże po kilku dniach okazało się, że w grę nie może już grać.

Read more »

Wakacyjne rezerwacje online – podziel się swoim doświadczeniem z ECC-Net!

Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) przeprowadza aktualnie wspólny projekt pod hasłem “Wakacyjne rezerwacje online – czy wskazana cena jest ceną ostateczną?”. W roku 2015 ECC-Net otrzymała wiele skarg w przedmiocie zmian cenowych. Cena, którą finalnie zapłacił bądź miał zapłacić konsument za internetową rezerwację lotu, hotelu bądź samochodu była wyższa niż wstępnie wskazywana. Czy spotkaliście się Państwo z podobnym problemem? Prosimy o poświęcenie kilku minut i podzielenie się z nami swoim cennym doświadczeniem.

Read more »

Teleshopping

The Polish consumer while watching teleshopping decided to purchase gold-plated necklace. After two weeks received a package. Unfortunately, he noticed that the product is not made from gold, but from its imitation – tombac. It also turned out that the seller is established in Hungary. However the buyer decided to withdraw from the contract and return the product to entrepreneur.

Read more »

BBB

[bigbluebutton token=e8053699-f20a-4f14-9c17-5b951944e9b8]

Read more »
Skip to content