ECK Polsk udziela bezpłatnych porad i pomocy pod adresem e-mail:
Przed skontaktowaniem się z Europejskim Centrum Konsumenckim (ECK), uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją.
Jeżeli chcesz potwierdzić, czy Twoja skarga dotarła, nie wysyłaj kolejnego e-maila, tylko zadzwoń pod nr (22) 55 60 600. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-13.00.
Skarga jest rozpatrywana w ramach informatycznego systemu (IT-Tool) sieci Europejskich Centrów Konsumenckich.
* Wskazanie numeru telefonu jest dobrowolne, jednak w wielu przypadkach może usprawnić komunikację.
*Wymagania techniczne są uwarunkowane przez system internetowy (IT-Tool) administrowany przez Komisję Europejską. W razie problemów prosimy o przesłanie dokumentacji sprawy pocztą tradycyjną i/lub kontakt telefoniczny pod nr 22 55 60 600.
Odpowiedzi udzielane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Czas oczekiwania wynosi około 30 dni. Ze względu na tymczasowe duże obciążenia termin ten też może się wydłużyć.
Ważne informacje!
Działania w ramach sieci Europejskich Centrów Konsumenckich mają charakter pozasądowy/polubowny. Nie posiadamy środków przymusu prawnego, a postępowanie prowadzone przez ECK nie wstrzymuje biegu przedawnienia możliwości dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.