Polska konsumentka kupiła dwa bilety na wyścigi Formuły 1 na Węgrzech od oficjalnego austriackiego sprzedawcy. Wydarzenie zostało jednak odwołane z powodu panującej pandemii koronawiursua. Od 27 kwietnia konsumentka regularnie wysyłała maile z prośbą o zwrot 275,20 euro. Po długim czasie otrzymała maila, z informacją, że sprzedawca rozpoczyna proces dokonywania zwrotów. Konsumentka uzupełniła formularz pod koniec lipca i odesłała go do firmy. W drugiej połowie września otrzymała niepełny zwrot wysokości 206,40 euro. Poprosiła o wyjaśnienia. W odpowiedzi otrzymała informację, że firma jest stratna, a konsumentka powinna się cieszyć z 75%. Wówczas postanowiła zwrócić się o pomoc do ECC-Net. ECK Polska po zapoznaniu się ze sprawą zwróciło się do ECK w kraju przedsiębiorcy – ECK Austria. Dzięki współpracy ECC-Net konsumentka otrzymała brakującą kwotę wysokości 68,8 euro.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.