Zwrot na start

Polska konsumentka kupiła dwa bilety na wyścigi Formuły 1 na Węgrzech od oficjalnego austriackiego sprzedawcy. Wydarzenie zostało jednak odwołane z powodu panującej pandemii koronawiursua. Od 27 kwietnia konsumentka regularnie wysyłała maile z prośbą o zwrot 275,20 euro. Po długim czasie otrzymała maila, z informacją, że sprzedawca rozpoczyna proces dokonywania zwrotów. Konsumentka uzupełniła formularz pod koniec lipca i odesłała go do firmy. W drugiej połowie września otrzymała niepełny zwrot wysokości 206,40 euro. Poprosiła o wyjaśnienia. W odpowiedzi otrzymała informację, że firma jest stratna, a konsumentka powinna się cieszyć z 75%. Wówczas postanowiła zwrócić się o pomoc do ECC-Net. ECK Polska po zapoznaniu się ze sprawą zwróciło się do ECK w kraju przedsiębiorcy – ECK Austria. Dzięki współpracy ECC-Net konsumentka otrzymała brakującą kwotę wysokości 68,8 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.