Zaginiony bagaż w AUTOKARZE

Polska konsumentka podróżowała z Warszawy do Rzeszowa popularną w Polsce niemiecką linią autobusową. Po przyjeździe do Rzeszowa pasażerka zorientowała się, że jej bagaż zaginął. Znajdowały się w nim odzież, kosmetyki oraz produkty spożywcze z Włoch i Grecji. Kierowca zaznaczył, że jej bagaż wziął najprawdopodobniej ktoś inny i zasugerował, żeby zabrała ten, który pozostał…


Pasażerka nie skorzystała z propozycji. Postanowiła natomiast złożyć reklamację do niemieckiej firmy, która wyłącznie poinformowała ją, że bagaż się nie odnalazł. Konsumentka przesłała skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce, które po wnikliwej analizie przekazało sprawę do ECK Niemcy. W wyniku współpracy centrów pasażerka otrzymała rekompensatę za utracone rzeczy wysokości 200 EUR (około 820 zł).

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.