Zaginiony bagaż w AUTOKARZE

Polska konsumentka podróżowała z Warszawy do Rzeszowa popularną w Polsce niemiecką linią autobusową. Po przyjeździe do Rzeszowa pasażerka zorientowała się, że jej bagaż zaginął. Znajdowały się w nim odzież, kosmetyki oraz produkty spożywcze z Włoch i Grecji. Kierowca zaznaczył, że jej bagaż wziął najprawdopodobniej ktoś inny i zasugerował, żeby zabrała ten, który pozostał…


Pasażerka nie skorzystała z propozycji. Postanowiła natomiast złożyć reklamację do niemieckiej firmy, która wyłącznie poinformowała ją, że bagaż się nie odnalazł. Konsumentka przesłała skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce, które po wnikliwej analizie przekazało sprawę do ECK Niemcy. W wyniku współpracy centrów pasażerka otrzymała rekompensatę za utracone rzeczy wysokości 200 EUR (około 820 zł).

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.