Piekarnik bez funkcji grzania

Litewski konsument kupił w polskim supermarkecie z RTV AGD piekarnik w kwocie 1 139,67 zł. Zamówienie złożył online, produkt odebrał i opłacił zakup osobiście. Piekarnik miał drobną wadę transportową, o której konsument wiedział przed zakupem. Po podłączeniu urządzenia, okazało się jednak, że piekarnik nie grzeje.

Konsument od razu wysłał reklamację online i odwiózł produkt do sklepu w Polsce. Market stwierdził, że nie może zwrócić mu pieniędzy – przez to, że zarejestrował reklamację online. Sklep nieustannie obiecywał zwrot pieniędzy. Konsument po miesiącu oczekiwania, zwrócił się po pomoc do ECK Litwa.

Zgodnie z właściwością, sprawa została przekazana do ECK Polska.  Skontaktowaliśmy się ze sklepem przedstawiając żądania konsumenta. Dzięki interwencji ECC-Net, konsument otrzymał zwrot pieniędzy!

Skip to content