Piekarnik bez funkcji grzania

Litewski konsument kupił w polskim supermarkecie z RTV AGD piekarnik w kwocie 1 139,67 zł. Zamówienie złożył online, produkt odebrał i opłacił zakup osobiście. Piekarnik miał drobną wadę transportową, o której konsument wiedział przed zakupem. Po podłączeniu urządzenia, okazało się jednak, że piekarnik nie grzeje.

Konsument od razu wysłał reklamację online i odwiózł produkt do sklepu w Polsce. Market stwierdził, że nie może zwrócić mu pieniędzy – przez to, że zarejestrował reklamację online. Sklep nieustannie obiecywał zwrot pieniędzy. Konsument po miesiącu oczekiwania, zwrócił się po pomoc do ECK Litwa.

Zgodnie z właściwością, sprawa została przekazana do ECK Polska.  Skontaktowaliśmy się ze sklepem przedstawiając żądania konsumenta. Dzięki interwencji ECC-Net, konsument otrzymał zwrot pieniędzy!

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.