Niebezpieczne buty narciarskie

Pani Agata kupiła buty narciarskie w niemieckim sklepie online. Po jednym sezonie użytkowania dostrzegła, że metalowy element łączący buty z wiązaniami nart się poluzował, co wpływało na bezpieczeństwo w czasie jazdy.

Konsumenta wysłała reklamację, domagając się zwrotu pieniędzy. Sprzedawca odpisał, że wysłał wadliwe buty do producenta.

Po około 2 miesiącach Pani Agata otrzymała naprawione buty. Jak zaznaczyła podczas reklamacji – naprawa obuwia jej nie interesowała. Zdaniem konsumentki wada stwarzała zbyt duże niebezpieczeństwo w czasie jazdy.

Konsumentka zgłosiła się po pomoc do ECK Polska, które skontaktowało się z centrum w kraju sprzedawcy – ECK Niemcy.

Dzięki współpracy ECC-Net, konsumentka uzyskała zwrot pieniędzy wysokości 389,97 euro.

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.