Markowa walizka

Polska konsumentka posiadała drogą, markową walizkę. Przed wylotem do Londynu postanowiła ja zabezpieczyć przed zniszczeniem, w tym celu udała się do specjalnego punktu foliowania bagaży na Lotnisku Chopina. Była to włoska firma. Jej pracownik podczas oklejania przez przypadek przeciął walizkę nożem.

Konsumentka od razu na lotnisku złożyła pisemną skargę, podając dane pracownika firmy. Niestety mimo ponownego kontaktu z przedsiębiorcą, w której przedstawiła kopie paragonu za walizkę, jej reklamacja nie doczekała się odpowiedzi. Dopiero po interwencji ECK Polska oraz ECK Włochy konsumentka dostała 271 euro – równowartość zniszczonej walizki.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.