Klawisze i reklamacja utknęły!

Polski klient kupił komputer znanej amerykańskiej firmy, za pośrednictwem sklepu internetowego z siedzibą w Irlandii. Po około półtora roku użytkowania zepsuła się klawiatura – przy wciśnięciu przycisków, klawisze się zacinały. Zgłosił wadę na infolinii sprzedawcy, która skierowała go do autoryzowanego serwisu.

zepsuty komputer

Serwis stwierdził, że to zabrudzenie, wyczyścił klawiaturę i odesłał ją z powrotem do właściciela. Już w pierwszej godzinie użytkowania, konsument zauważył, że problem nie został rozwiązany. Infolinia znów odesłała klienta do autoryzowanego serwisu, ten z kolei do sprzedawcy, który odrzucił reklamację, tłumacząc się, że nie zajmują się reklamacjami oraz naprawami sprzętu.

Zawiedziony klient wysłał skargę do ECK Polska, które przekazało ją do ECK Irlandia. Dzięki współpracy centrów, sprzedawca zwrócił pieniądze za sprzęt – 19 199 PLN!

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.