Karta podarunkowa z błędem

Pan Maciej – miłośnik gier nie mógł kupić konsoli za pomocą karty podarunkowej (2349 zł). Każda próba płatności na stronie irlandzkiego sklepu kończyła się błędem.

Konsument postanowił skontaktować się z biurem obsługi klienta. Pracownicy nie potrafili mu pomóc – poinformowali go jednak, że nie jest pierwszą osobą, która zgłasza się tym problemem. W trakcie wyjaśnień cena produktu wzrosła do 2400 zł. Pan Maciej chciał, aby sprzedawca umożliwił mu zakup konsoli w cenie, która widniała w dniu, kiedy zdecydował się ją kupić.

Ponadto – konsument w tym samym czasie opłacał subskrypcję gier, z której nie mógł z niej korzystać z powodu braku konsoli.

Pan Maciej zgłosił się po pomoc do ECK Polska. Dzięki pomocy ECC-Net konsumentowi udało się kupić produkt za pomocą karty podarunkowej w pierwotnej cenie- 2349 zł. Ponadto sprzedawca przedłużył mu dostępność do subskrypcji o okres, w którym nie mógł z niej korzystać.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.