Karta podarunkowa z błędem

Pan Maciej – miłośnik gier nie mógł kupić konsoli za pomocą karty podarunkowej (2349 zł). Każda próba płatności na stronie irlandzkiego sklepu kończyła się błędem.

Konsument postanowił skontaktować się z biurem obsługi klienta. Pracownicy nie potrafili mu pomóc – poinformowali go jednak, że nie jest pierwszą osobą, która zgłasza się tym problemem. W trakcie wyjaśnień cena produktu wzrosła do 2400 zł. Pan Maciej chciał, aby sprzedawca umożliwił mu zakup konsoli w cenie, która widniała w dniu, kiedy zdecydował się ją kupić.

Ponadto – konsument w tym samym czasie opłacał subskrypcję gier, z której nie mógł z niej korzystać z powodu braku konsoli.

Pan Maciej zgłosił się po pomoc do ECK Polska. Dzięki pomocy ECC-Net konsumentowi udało się kupić produkt za pomocą karty podarunkowej w pierwotnej cenie- 2349 zł. Ponadto sprzedawca przedłużył mu dostępność do subskrypcji o okres, w którym nie mógł z niej korzystać.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.