Pan Maciej – miłośnik gier nie mógł kupić konsoli za pomocą karty podarunkowej (2349 zł). Każda próba płatności na stronie irlandzkiego sklepu kończyła się błędem.
Konsument postanowił skontaktować się z biurem obsługi klienta. Pracownicy nie potrafili mu pomóc – poinformowali go jednak, że nie jest pierwszą osobą, która zgłasza się tym problemem. W trakcie wyjaśnień cena produktu wzrosła do 2400 zł. Pan Maciej chciał, aby sprzedawca umożliwił mu zakup konsoli w cenie, która widniała w dniu, kiedy zdecydował się ją kupić.
Ponadto – konsument w tym samym czasie opłacał subskrypcję gier, z której nie mógł z niej korzystać z powodu braku konsoli.
Pan Maciej zgłosił się po pomoc do ECK Polska. Dzięki pomocy ECC-Net konsumentowi udało się kupić produkt za pomocą karty podarunkowej w pierwotnej cenie- 2349 zł. Ponadto sprzedawca przedłużył mu dostępność do subskrypcji o okres, w którym nie mógł z niej korzystać.