Dwa różne buty

Dwa różne buty

Opis sprawy

Bułgarska konsumentka kupiła buty na stronie internetowej znanego polskiego sklepu obuwniczego. Na pierwszy rzut oka wyglądały normalnie. Postanowiła wyjść w nich z domu.

Po pół godziny chodzenia poczuła dyskomfort w jednym z butów. Okazało się, że buty różnią nie tylko rozmiarem, ale przy uważniejszym przyjrzeniu się również wyglądem. Długość wkładki jednego z butów była krótsza o pół centymetra. Poza tym czubek  w jednym był owalny, a w drugim bardziej spiczasty…

Reklamacja

Sprzedawca nie przyjął reklamacji, więc konsumentka postanowiła zgłosić skargę do ECK Bułgaria, które zgodnie z właściwością przekazało ją do ECK Polska.

Przedsiębiorca po kontakcie ze strony ECK Polska, zgodził się na odesłanie butów do ekspertyzy. Po ich sprawdzeniu przyznał klientce racje i oddał jej pełną kwotę w wysokości 71,20 euro.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.