Dostawa – darmowa, czy nie?

Konsument kupił w niemieckim sklepie pianino za kwotę 8 tys. złotych. Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sprzedawcy – wysyłka do Polski (również spedycja) jest darmowa przy zakupach powyżej 900 zł – bez limitów wagowych czy wielkościowych.

Po zakupie do konsumenta odezwał się sprzedawca, żądając dodatkowo kosztów wysyłki wysokości 450 euro. Konsument nie wyraził na to zgody – po czym sklep anulował zamówienie i zwrócił mu wpłacone pieniądze.

Konsument poczuł się niesprawiedliwie potraktowany i zwrócił się z prośbą o pomoc do ECK Polska. We współpracy z ECK Niemcy, pomogliśmy konsumentowi rozwiązać spór ze sklepem. Dzięki naszej interwencji sprzedawca – zgodził się na bezpłatną (zgodną ze swoim regulaminem) dostawę pianina na adres konsumenta.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.