Dostawa – darmowa, czy nie?

Konsument kupił w niemieckim sklepie pianino za kwotę 8 tys. złotych. Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie sprzedawcy – wysyłka do Polski (również spedycja) jest darmowa przy zakupach powyżej 900 zł – bez limitów wagowych czy wielkościowych.

Po zakupie do konsumenta odezwał się sprzedawca, żądając dodatkowo kosztów wysyłki wysokości 450 euro. Konsument nie wyraził na to zgody – po czym sklep anulował zamówienie i zwrócił mu wpłacone pieniądze.

Konsument poczuł się niesprawiedliwie potraktowany i zwrócił się z prośbą o pomoc do ECK Polska. We współpracy z ECK Niemcy, pomogliśmy konsumentowi rozwiązać spór ze sklepem. Dzięki naszej interwencji sprzedawca – zgodził się na bezpłatną (zgodną ze swoim regulaminem) dostawę pianina na adres konsumenta.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.