Brakujące pieniądze

Pan Dariusz co miesiąc przelewał kwotę 50 zł na swoje konto prowadzone przez znany portal z Luksemburga, oferujący internetowe usługi płatnicze. W maju  zauważył, że na koncie brakuje trzech transakcji (150 zł). Skontaktował się wówczas z przedsiębiorcą, przedstawił mu dowody, po czym otrzymał standardową odpowiedź, że jeżeli płatność nie jest przez nich potwierdzona, jest odsyłana do banku. Konsument zwrócił się wówczas do swojego banku, który potwierdził, że wszystkie płatności zostały zrealizowane prawidłowo i powinien skontaktować się z luksemburskim portalem. Firma ta jednak odmówiła mu zwrotu środków, twierdząc, że nie może ich zlokalizować.

Wówczas Pan Dariusz zwrócił się po pomoc do ECK Polska, które zgodnie z właściwością przekazało sprawę do ECK Luksemburg. Dzięki współpracy ECC-Net konsument otrzymał zwrot pieniędzy.

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.