Polski konsument za pośrednictwem łotewskiej strony wynajął auto w Chorwacji. Zapłacił za to 956,14 PLN. Na lotnisku, z którego miał odebrać samochód okazało się jednak, że nie ma wolnych aut. Firma anulowała rezerwację i poinformowała konsumenta, że po zwrot kosztów powinien się zgłosić do pośrednika. Mimo, iż czas przeznaczony na rozwiązanie sprawy upłynął, konsument wciąż nie otrzymał swoich pieniędzy…
Wtedy postanowił się zgłosić po pomoc do ECK Polska, które przekazało sprawę do centrum w kraju przedsiębiorcy – ECK Łotwa.
Dzięki pomocy ECC-Net, konsument otrzymał zwrot pełnej kwoty – wysokości 956,14 PLN.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.