Automatyczny system reklamacji zawiódł

Firma z Luksemburga oferująca usługi płatnicze, w listopadzie 2020 poinformowała swoich użytkowników, że będzie pobierać opłaty za nieaktywne konta. Pani Barbara chciała zalogować się do konta, aby je usunąć. Nie pamiętała hasła, a do weryfikacji podała numer telefonu, który był już nieaktywny. Konsultant firmy na czacie doradził jej, aby zamknęła konto mailowo. Odpowiedzi na maila nie otrzymała. Zamiast tego firma przesłała jej mailowe powiadomienie, że wiadomość wysłano automatycznie na jej konto, do którego nie mogła się dostać.

Konsumentka, nie chciała być obciążana kosztami. Szukając pomocy zgłosiła sprawę do ECK Polska. Dzięki współpracy z ECK Luksemburg, centrom udało się doprowadzić do usunięcia konta konsumentki.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.