Aquapark zamknięty, a bilety zostały

Do sieci Europejskich Centrów Konsumenckich wpłynęła skarga pewnej Litwinki, która kupiła pięć biletów do aquaparku w Polsce. Miała przyjechać z rodziną w połowie kwietnia. Epidemia koronawirusa pokrzyżowała plany – zamknięto granicę oraz sam park wodny. Konsumenci nie mogli skorzystać z usługi.

Aquapark najpierw obiecywał zwrot pieniędzy, następnie przestał odpowiadać na wiadomości. Klientka parku zwróciła się po pomoc do ECK Litwa. Sprawa została przekazana do ECK Polska, który skontaktował się z przedsiębiorcą i w jej imieniu domagał się 112,21 euro. Po interwencji polskiego centrum cała kwota została przelana na konto konsumentki.

zamknięty aquapark koronawirus

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.