Ski resorts in Europe 2010/11
ECC-Net prepared report “Ski resorts in Europe 2010/11” which is based on pan-European market survey concerning 200 ski resorts in
ECC-Net prepared report “Ski resorts in Europe 2010/11” which is based on pan-European market survey concerning 200 ski resorts in
Jak wynika z badań* krajowy e-handel w państwach UE stale rośnie. Konsumenci przekonują się do kupowania w Internecie, ale
Brussels, 6 June 2011 – Have you ever had problems getting a faulty product replaced or repaired, or getting a refund and assistance from the airline when your flight was cancelled? If you bought the product or service from a trader based in another EU country (as well as Norway or Iceland), a European Consumer Centre (ECC) in your country is there to help.
Czy kupując przecenioną sukienkę lub wiertarkę udarową mamy prawo do reklamacji? Kiedy sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot towaru? W jakim okresie najlepiej wybrać się na zagraniczne wyprzedaże?
Według najnowszej tablicy wyników dla rynków konsumenckich rynki usług finansowych, inwestycji (w tym funduszy emerytalnych i papierów wartościowych), kredytów hipotecznych i usług związanych z nieruchomościami są tymi rynkami, które najczęściej zawodzą oczekiwania konsumentów unijnych.
Chcesz jak najszybciej, możliwie najtaniej i bez zbędnych formalności rozwiązać spór z zagranicznym przedsiębiorcą? Sprawdź dostępne rozwiązania
Polski konsument kupił bilety lotnicze przez Internet, na stronie przewoźnika, dokonując przelewu za 1436 PLN. Następnego dnia rezerwacja nie była
If a seller refuses to repair your laptop which broke down when under guarantee or if you cannot come to agreement with a travel agent over a refund for a ruined holiday, there are ways to sort it out without going to court.
Airlines should give stranded passengers better information and immediate help, MEPs say in a resolution adopted by Parliament on Thursday. They call on the Commission to tighten the rules on help and compensation for flight cancellations or delays, including luggage delays over 6 hours.
Czego może żądać pasażer za opóźniony lot lub zagubioną walizkę? Na to i wiele innych pytań będą odpowiadać eksperci obecni w środę, 4 lipca, na 29 lotniskach w 23 krajach Europy.
W jaki sposób szybko, tanio i skutecznie zażegnać spór? Jak nie tracić nerwów i móc przeznaczyć energię na konstruktywne działania?
The existence of a well-functioning ADR scheme is key for reaching a high number of mutually satisfactory solutions. The report by the ECC-Net launched in December aims to establish an overview of the current situation regarding ADR in the air passenger rights (APR) sector and to develop recommendations.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.