Aktualności, Archiwum

Wykład otwarty z okazji Dnia Konsumenta

Zagadnienia poruszane podczas wykładu:

  • Czym jest rękojmia? Zalety i wady
  • Co to jest gwarancja? Kiedy i jak jest realizowana
  • Reklamacja towaru zakupionego za granicą – praktyczne wskazówki
  • Nieuczciwe praktyki rynkowe przedsiębiorców stosowane w procedurze reklamacyjnej.
  • Czym zajmuje się ECK Polska? Gdzie szukać pomocy?

Spotkanie poprowadzi Magdalena Krużyńska – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego

Wykład odbędzie się w Europe Direct Warszawa – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego).

Wstęp wolny. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl


· 1 grudnia 2014 · 13:25