List of all articles

Zgubiony smartfon

Polski konsument zakupił smartfon w sklepie internetowym niemieckiego sprzedawcy. Dostarczony towar okazał się wadliwy. Sprzedawca obiecał wymienić telefon na nowy. Po kilku tygodniach oczekiwania na przesyłkę, zmartwiony konsument skontaktował się z przedsiębiorcą.

Read more »

Geoblocking: Podziel się swoim doświadczeniem z ECC-Net!

W ramach projektu wspólnego Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) nt. dyrektywy usługowej, szczególna uwaga zostanie poświęcona zagadnieniu geoblockingu (czyli blokowaniu przeglądania witryn i aplikacji użytkownikom, jeżeli nie są w kraju lub miejscu ustalonym przez właściciela danych treści). Jeżeli napotkali Państwo jakiekolwiek problemy w tym zakresie, prosimy o podzielenie się swoim doświadczeniem i odpowiedź na 3 krótkie pytania.

Read more »

ECC-Net pomoże gościom Światowych Dni Młodzieży

Podczas Światowych Dni Młodzieży pielgrzymi z krajów UE, Norwegii i Islandii, którzy napotkają w Polsce na zakupowe problemy mogą się kontaktować bezpośrednio z Europejskim Centrum Konsumenckim (ECK). Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce należy do ECC-Net, sieci 30. centrów, które informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej, bezpłatnie udzielają porad i pomocy w polubownym rozwiązywaniu sporów transgranicznych.

Read more »

BBB

[bigbluebutton token=e8053699-f20a-4f14-9c17-5b951944e9b8]

Read more »
Skip to content