KATEGORIE PROBLEMÓW KOSNUMENCKICH

Konsumenci z innych krajów UE mogą zgłaszać do ECK swoje zapytania/skargi dotyczące polskich:

Zadania ECK

PRZYKŁADOWA SPRAWA:
Niewłaściwe dzieci

Cypryjski konsument przebywał w Polsce na wakacjach wraz ze swoją rodziną. Konsument wykupił dla dwójki swoich dzieci wycieczkę z Krakowa do Oświęcimia. Wycieczka została zaplanowana na ostatnie dni pobytu rodziny w Polsce. Dzieci konsumenta oczekiwały na autobus wycieczkowy w omówionym miejscu, ale on nigdy się tam nie pojawił. Konsument poniósł w związku z tym szkodę finansową, której organizator wycieczki nie chciał mu w pełni zrekompensować. Konsument zgłosił się do ECK Cypr, następnie sprawa została do centrum w Polsce. Dzięki interwencji ECK Polska, strony doszły do porozumienia. Feralnego dnia kierowca autokaru wycieczkowego zabrał przypadkowych turystów do autobusu, myśląc, że są to dzieci konsumenta…

KONTAKT:

Dyżury telefoniczne prowadzone są:
od pn.-pt., w godz. 10.00-14.00
pod tel. 22 55 60 118,
lub e-mailem: info@konsument.gov.pl

APLIKACJA ECC-NET TRAVEL:

Aplikacja ECC-Net Travel została opracowana jako idealny towarzysz podróży po Unii Europejskiej, Islandii oraz Norwegii. Konsumenci za jej pośrednictwem mogą skorzystać z informacji na temat przysługujących im w określonej sytuacji praw oraz typowych dla danego kraju wyrażeń i zwrotów – bezpośrednie tłumaczenie na 25 języków. Aplikacja jest darmowa i działa w trybie offline, do pobrania w: Google Playstore (Android), Apple app store (iOS), Windows Apps+GamesStore (system Windows Phone)


ULOTKI DO POBRANIA:

WERSJA ANGIELSKA
SHOPPING IN POLAND

WERSJA POLSKA 
WSKAZÓWKI DLA PODRÓŻNYCH

WERSJA ANGIELSKA 
TRAVEL TIPS”

KATEGORIE PROBLEMÓW KOSNUMENCKICH

Konsumenci z innych krajów UE mogą zgłaszać do ECK swoje zapytania/skargi dotyczące polskich:

Zadania ECK

PRZYKŁADOWA SPRAWA:
Niewłaściwe dzieci

Cypryjski konsument przebywał w Polsce na wakacjach wraz ze swoją rodziną. Konsument wykupił dla dwójki swoich dzieci wycieczkę z Krakowa do Oświęcimia. Wycieczka została zaplanowana na ostatnie dni pobytu rodziny w Polsce. Dzieci konsumenta oczekiwały na autobus wycieczkowy w omówionym miejscu, ale on nigdy się tam nie pojawił. Konsument poniósł w związku z tym szkodę finansową, której organizator wycieczki nie chciał mu w pełni zrekompensować. Konsument zgłosił się do ECK Cypr, następnie sprawa została do centrum w Polsce. Dzięki interwencji ECK Polska, strony doszły do porozumienia. Feralnego dnia kierowca autokaru wycieczkowego zabrał przypadkowych turystów do autobusu, myśląc, że są to dzieci konsumenta…

KONTAKT:

Dyżury telefoniczne prowadzone są:
od pn.-pt., w godz. 10.00-14.00
pod tel. 22 55 60 118,
lub e-mailem: info@konsument.gov.pl

APLIKACJA ECC-NET TRAVEL:

Aplikacja ECC-Net Travel została opracowana jako idealny towarzysz podróży po Unii Europejskiej, Islandii oraz Norwegii. Konsumenci za jej pośrednictwem mogą skorzystać z informacji na temat przysługujących im w określonej sytuacji praw oraz typowych dla danego kraju wyrażeń i zwrotów – bezpośrednie tłumaczenie na 25 języków. Aplikacja jest darmowa i działa w trybie offline, do pobrania w: Google Playstore (Android), Apple app store (iOS), Windows Apps+GamesStore (system Windows Phone)


ULOTKI DO POBRANIA:

WERSJA ANGIELSKA
SHOPPING IN POLAND

WERSJA POLSKA 
WSKAZÓWKI DLA PODRÓŻNYCH

WERSJA ANGIELSKA 
TRAVEL TIPS”

Skip to content