Zagrożenia w Internecie: jak ich unikać?
22 października 2010 r. ruszyła niezależna akcja poświęcona problemom bezpieczeństwa online, której partnerem jest Europejskie Centrum Konsumenckie.
22 października 2010 r. ruszyła niezależna akcja poświęcona problemom bezpieczeństwa online, której partnerem jest Europejskie Centrum Konsumenckie.
W związku z olbrzymim zainteresowaniem sklepów internetowych ogłoszonym 6 grudnia 2010 roku Konkursem „Bezpieczny eSklep”, organizator, Instytut Logistyki i Magazynowania,
Planujesz wyjazd do Rzymu na uroczystości beatyfikacyjne, wyprawę na ślub brytyjskiego księcia lub po prostu długi weekend w Europie? Dowiedz się, jak uniknąć kłopotów podczas podróży, zareklamować opóźniony lot czy zaniżony standard hotelu oraz jakich pamiątek nie należy kupować. Europejskie Centrum Konsumenckie zebrało zestaw praktycznych porad w formie pytań i odpowiedzi.
Rozpoczyna się akcja „O klasę wyżej!” promująca bezpieczne kupowanie w Internecie, organizowana przez Trusted Shops. Akcja skierowana jest do rodziców
Co należy się pasażerowi, gdy jego pociąg zostanie opóźniony lub odwołany? Kiedy przewoźnik ma obowiązek wypłacić odszkodowanie? Na te i wiele innych pytań w najbliższy piątek, 28 października, na Dworcu Centralnym w Warszawie, będą odpowiadać eksperci z Europejskiego Centrum Konsumenckiego, Urzędu Transportu Kolejowego oraz organizator kampanii „Prawa pasażerów w zasięgu ręki!”.
Polski konsument złożył skargę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego, ponieważ przez kilka miesięcy nie mógł uzyskać zwrotu pieniędzy za odwołany lot
Dzisiaj w Brukseli John Dalli, Komisarz UE ds. zdrowia i polityki konsumenckiej, wraz z Michelem Platinim, Prezydentem UEFA, rozpoczynają kampanię informacyjną dla kibiców wybierających się na EURO 2012.W ramach kampanii została dziś uruchomiona strona internetowa „Porady konsumenckie”.
Polski konsument na zakupach w Europie coraz częściej zna swoje prawa.
ECK ma przyjemność zaprosić Państwa na wykład z cyklu „Prawa Konsumenta w Unii Europejskiej” pt.: „Poradnik zmotoryzowanego konsumenta w Unii Europejskiej”
Wykład odbędzie się 15 maja 2013 r. (środa), o godz. 12.00 w siedzibie Ośrodka Debaty Międzynarodowej, (dawne Centrum Informacji Europejskiej) przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
Aktualności, porady, ważne komunikaty, użyteczne materiały w jednym miejscu – ECK Polska uruchomiło swój profil na Twitterze, tym samym dołączyło do szerokiego grona centrów sieci ECC-Net, które nawiązują kontakt z konsumentem poprzez media społecznościowe @ECCPoland
W maju 2013 r. konsument zakupił trzy bilety lotnicze za pośrednictwem strony internetowej irlandzkiego przewoźnika. Cena biletów łącznie miała wynieść 1540 PLN. Płatności została dokonana polską kartą kredytową. Po dwóch dniach od dokonania zakupu okazało się, że z karty została pobrana kwota 1745,23 PLN.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.