Niekomfortowe zakupy

Europejskie Centrum Konsumenckie przykładowa sprawa

Pan Jacek kupił w hiszpańskim sklepie internetowym 4 rattanowe krzesła,
za które zapłacił prawie 2,5 tysiąca złotych (524 euro). Tydzień później konsument otrzymał informację, że wybrany model jest niedostępny
i sprzedawca zaproponował, że w zamian wyśle inne krzesła. Pan Jacek poprosił o anulowanie zakupów. Zgodnie z regulaminem sklepu zwrot kwoty miał nastąpić w ciągu 30 dni.

Konsument nie otrzymał swoich pieniędzy z powrotem. Poprosił o pomoc ECK Polska, które przekazało sprawę do ECK Hiszpania. Dzięki współpracy centrów ECC Net, Pan Jacek otrzymał zwrot prawie 2,5 tysiąca złotych
za niezrealizowany zakup.

 

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.