Konsument podróżował z rodziną do Grecji. Zabrali ze sobą wózek, który podczas transportu uległ uszkodzeniu. Przedmiot miał zniszczone koło, nie działał mechanizm rozkładania wózka. Pan Tomasz zgłosił to zdarzenie na lotnisku i pobrał potrzebny raport. Po powrocie do domu konsument otrzymał informację z serwisu, że naprawa nie jest opłacalna, bo jej koszt jest równy cenie nowego wózka. Greckie linie lotnicze przyjęły zgłoszenie konsumenta, jednak nie chciały wypłacić odszkodowania na podstawie wyceny 1575zł. Dzięki pomocy ECK Polska i ECK Grecja udało się porozumieć z przewoźnikiem. Pan Tomasz dostał rekompensatę 1575zł.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.