Nie z cukru, a się rozpłynął

europejskie centrum konsumenckie

Pan Piotr podróżował niemiecką linią lotniczą z Gdańska do Hamburga.

Po wylądowaniu okazało się, że jego bagaż zaginął. Mężczyzna nie miał dostępu do rzeczy osobistych oraz przedmiotów niezbędnych do pracy cukiernika – były to m.in. rękawy do dekoracji ciast i szpryce do kremu ptysiowego, które również przewoził w walizce. Ich wartość oszacował
na ok. 7.000 zł!

Konsument zgłosił brak bagażu na lotnisku, gdzie otrzymał raport PIR. Następnie wysłał pisemną reklamację przewoźnikowi. Kontakt z firmą nie przynosił żadnego rezultatu – bagaż się nie odnalazł, a przewoźnik milczał.

Pan Piotr zgłosił się do ECK Polska z prośbą o pomoc w tej sprawie.

We współpracy z ECK Niemcy udało się nawiązać kontakt z linią lotniczą, która odpowiadała za zagubiony, bardzo ważny dla konsumenta bagaż.

Dzięki interwencji ECC-Net pan Piotr otrzymał odszkodowanie w wysokości ponad 7.000 zł.

Skip to content