Dwa różne buty
Opis sprawy
Bułgarska konsumentka kupiła buty na stronie internetowej znanego polskiego sklepu obuwniczego. Na pierwszy rzut oka wyglądały normalnie. Postanowiła wyjść w nich z domu.
Po pół godziny chodzenia poczuła dyskomfort w jednym z butów. Okazało się, że buty różnią nie tylko rozmiarem, ale przy uważniejszym przyjrzeniu się również wyglądem. Długość wkładki jednego z butów była krótsza o pół centymetra. Poza tym czubek w jednym był owalny, a w drugim bardziej spiczasty…
Reklamacja
Sprzedawca nie przyjął reklamacji, więc konsumentka postanowiła zgłosić skargę do ECK Bułgaria, które zgodnie z właściwością przekazało ją do ECK Polska.
Przedsiębiorca po kontakcie ze strony ECK Polska, zgodził się na odesłanie butów do ekspertyzy. Po ich sprawdzeniu przyznał klientce racje i oddał jej pełną kwotę w wysokości 71,20 euro.