KORONAWIRUS – rezygnacja z hotelu

Francuski konsument dokonał rezerwacji pokoju hotelowego w Krakowie w dniach od 8 do 10 kwietnia
– bez możliwości zwrotu. Ze względu na stan epidemii i zakaz wychodzenia z domów we Francji, nie będzie mógł skorzystać z pobytu. Poinformował o tym hotel. Polski przedsiębiorca w komunikacji mailowej wskazał, że rezerwacja nie zakładała bez kosztowej rezygnacji lub zmiany terminu, wobec czego nie może mu nic zaproponować.

Konsument zwrócił się po pomoc do ECK Francja, które zgodnie z właściwością przekazało sprawę do polskiego centrum. ECK Polska skontaktowało się z przedsiębiorcą. Dzięki współpracy Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich hotel zaproponował konsumentowi voucher na całą kwotę wysokości 61.12 EUR, do wykorzystania na przyszłe rezerwacje w terminie do 30 kwietnia 2021 r.

Więcej: Koronawirus a prawa konsuemnta.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.