Zwrot za niedostarczone jedzenie

Pan Karol zamówił posiłek z dowozem za pośrednictwem znanej aplikacji dostarczającej jedzenie, której siedziba mieści się w Holandii. Płatność uiścił podczas zamawiania. Jedzenie do niego jednak nie dotarło, mimo że w aplikacji widniała informacja „Dostarczono”.

Dział obsługi klienta poinformował go, że kurier dzwonił, jednak numer był nieosiągalny. Faktycznie w aplikacji widniał nieprawidłowy numer konsumenta, niemniej jednak oczekując na zamówienie, Pan Karol kilkakrotnie próbował dodzwonić się do dostawcy, ten jednak nie obierał. Mimo to dział reklamacji odrzucił jego skargę o zwrot pieniędzy.

Pan Karol uznał, że niesprawiedliwie poniósł koszt 80 zł za jedzenie, którego nie otrzymał i zgłosił sprawę do sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. ECK Polska we współpracy z ECK Holandia pomogło konsumentowi odzyskać zwrot pieniędzy wysokości 80 zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.