Więcej dostępów „za mile”

Najbardziej znany program lojalnościowy linii lotniczych w Europie blokował polskim klientom wymianę przelatanych mili na konkretne produkty dostępne w swoim e-sklepie. Grupa konsumentów złożyła do niemieckiego przedsiębiorcy skargę, w odpowiedzi  otrzymali informację, że mile mogą wymieniać na produkty dostępne wyłącznie w krajowym sklepie.

Program lojalnościowy nigdzie o tym nie informował, co więcej konsumenci uznali to za blokowanie geograficzne i skierowali sprawę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Dzięki współpracy ECK Polska z ECK Niemcy, przedsiębiorca zgodził odblokować polskim pasażerom dostęp do sklepu niemieckiej linii lotniczej. Zmiana ma zostać wprowadzona do końca roku, ponieważ wymaga dodatkowych ustaleń z polskimi liniami lotniczymi.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.