Widelec rowerowy

Konsumentka zamówiła w prezencie dla swojego męża rower od niemieckiego sprzedawcy za ponad 8 000 PLN. Po otrzymaniu i rozpakowaniu przesyłki, okazało się, iż widelec rowerowy jest uszkodzony.

Konsumentka obawiając się w szczególności o bezpieczeństwo jazdy zgłosiła problem do e-sprzedawcy, domagając się naprawy bądź wymiany wadliwego sprzętu. Nie zdecydowała się na odstąpienie od umowy, gdyż rower kupiła w atrakcyjnej, promocyjnej cenie. Firma, na bazie zdjęć oceniła, iż zgłaszane wady to jedynie odprysk lakieru, co nie wpływa na bezpieczeństwo i zaproponowała zwrot 200 złotych. Po interwencji ECK Polska i ECK Niemcy, konsumentka otrzymała nowy rower.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.