Uziemieni przez chorobę

Konsument zakupił loty z Krakowa do Burgas (Bułgaria) i z powrotem dla siebie, żony i córki. Na 6 dni przed wycieczką u córki zdiagnozowano boreliozę i cała rodzina nie mogła lecieć. Linia lotnicza nie chciała zwrócić pieniędzy i odrzuciła reklamację.

W momencie zakupu biletów obowiązywała treść regulaminu, zgodnie z którą istniała opcja rezygnacji ze względu na chorobę. Po interwencji Europejskiego Centrum Konsumenckiego niedoszli pasażerowie otrzymali zwrot środków za oba loty, tj. 4595,04 PLN.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.