Pani Marlena zarezerwowała pobyt w Dubrowniku. Skorzystała z oferty dostępnej na popularnej niderlandzkiej platformie. W rezerwacji konsumentka wskazała liczbę osób oraz ich daty urodzenia. Koszt pobytu wyniósł prawie 5000 zł.
W ostatniej dobie chorwackich wakacji właściciel obiektu poinformował, że kwota do zapłaty się zmieniła. Na platformie miała zostać błędnie naliczona zniżka dla dziecka. Pani Marlena musiała dopłacić różnicę. Podczas rezerwacji konsumentka podała dokładne daty urodzenia uczestników, więc nie rozumiała, skąd nagle problemy z rezerwacją. Koszt pobytu wzrósł o prawie 2 tysiące zł!
Pani Marlena nie mogła porozumieć się ani z wynajmującym, ani z platformą rezerwacyjną. Poprosiła o pomoc ECK Polska, które razem z ECK Niderlandy zajęło się jej sprawą. Dzięki wspólnej pracy, platforma rezerwacyjna zwróciła nadpłaconą kwotę, czyli 1866 zł.