Pusta przesyłka

Polski konsument kupił smartwatcha na niemieckiej platformie internetowej, sprzedającej produkty różnych marek. Zapłacił za niego ok 1759 zł. Dostarczona przez kuriera przesyłka nie nosiła śladów otwarcia czy zniszczenia.

W paczce znajdowały się również inne kupione przez niego rzeczy. Etui, w którym powinien znajdować się zegarek było jednak puste.

Po 10 minutach od otrzymania przesyłki, zadzwonił na infolinię serwisu sprzedażowego, wysłał również pisemną reklamację.

W odpowiedzi usłyszał, że zgodnie z informacją dostępną w systemie zegarek został spakowany i wysłany, reklamacja wobec tego została odrzucona.

Konsument skierował sprawę do ECK Polska, któremu wspólnie z ECK Niemcy udało się odzyskać pełny zwrot za zegarek, którego nie było w paczce.

brak zamówionego towaru w przesyłce

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.