„Prosimy o cierpliwość”

Polski konsument kupił przez Internet głośniki za ok. 7 500 PLN od znanej, francuskiej firmy. Ale zamówionego towaru nie otrzymał. Okazało się, że przesyłkę dostarczono do Szwecji…

Konsument nie mieszkał w Szwecji i nie podawał takiego miejsca dostawy. Sprzedawca poinformował go, że nie mogą mu oddać pieniędzy, dopóki towar nie wróci z powrotem do Francji.

Zwrot środków nie przychodził. W odpowiedzi na liczne widomości, przedsiębiorca jedynie prosił o cierpliwość. Po upływie roku cierpliwość konsumenta się skończyła i postanowił poszukać pomocy w ECK Polska.

Francuska firma początkowo oświadczyła, że zgodnie z posiadaną przez nich dokumentacją – towar dostarczyli. W wyniku nieustępliwych działań ECK Polska i ECK Francja, przedsiębiorca zwrócił konsumentowi pieniądze, dodatkowo w ramach rekompensaty przekazał voucher na kwotę 160 EUR.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.