„Prosimy o cierpliwość”

Polski konsument kupił przez Internet głośniki za ok. 7 500 PLN od znanej, francuskiej firmy. Ale zamówionego towaru nie otrzymał. Okazało się, że przesyłkę dostarczono do Szwecji…

Konsument nie mieszkał w Szwecji i nie podawał takiego miejsca dostawy. Sprzedawca poinformował go, że nie mogą mu oddać pieniędzy, dopóki towar nie wróci z powrotem do Francji.

Zwrot środków nie przychodził. W odpowiedzi na liczne widomości, przedsiębiorca jedynie prosił o cierpliwość. Po upływie roku cierpliwość konsumenta się skończyła i postanowił poszukać pomocy w ECK Polska.

Francuska firma początkowo oświadczyła, że zgodnie z posiadaną przez nich dokumentacją – towar dostarczyli. W wyniku nieustępliwych działań ECK Polska i ECK Francja, przedsiębiorca zwrócił konsumentowi pieniądze, dodatkowo w ramach rekompensaty przekazał voucher na kwotę 160 EUR.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.