Oferta ważna do 2 czerwca!

Pan Marcin chcąc zarezerwować nocleg, skorzystał z usług niderlandzkiej platformy pośredniczącej.

Zachęciła go oferta, dzięki której miał otrzymać voucher na kolejne rezerwacje. Warunkiem otrzymania bonu był zakup wybranej usługi do 2 czerwca. Właśnie tego dnia pan Marcin dokonał nowej rezerwacji na platformie. Mimo spełnienia warunków promocji, nie otrzymał wspomnianego vouchera.

Serwis uznał, że pan Marcin miał czas do 2 czerwca, nie włączając 2 czerwca w okres trwania promocji.

Konsument skontaktował się z ECK Polska, które przekazało sprawę do ECK Niderlandy.

Wedle polskich przepisów, jeżeli promocja obowiązuje do 2 czerwca – to ten dzień jest również dniem promocji. W tym wypadku wina nie leżała po stronie konsumenta. Dzięki interwencji ECC-Net pan Marcin otrzymał voucher na kwotę 632 zł.

Skip to content