Oferta ważna do 2 czerwca!

Pan Marcin chcąc zarezerwować nocleg, skorzystał z usług niderlandzkiej platformy pośredniczącej.

Zachęciła go oferta, dzięki której miał otrzymać voucher na kolejne rezerwacje. Warunkiem otrzymania bonu był zakup wybranej usługi do 2 czerwca. Właśnie tego dnia pan Marcin dokonał nowej rezerwacji na platformie. Mimo spełnienia warunków promocji, nie otrzymał wspomnianego vouchera.

Serwis uznał, że pan Marcin miał czas do 2 czerwca, nie włączając 2 czerwca w okres trwania promocji.

Konsument skontaktował się z ECK Polska, które przekazało sprawę do ECK Niderlandy.

Wedle polskich przepisów, jeżeli promocja obowiązuje do 2 czerwca – to ten dzień jest również dniem promocji. W tym wypadku wina nie leżała po stronie konsumenta. Dzięki interwencji ECC-Net pan Marcin otrzymał voucher na kwotę 632 zł.

Przegląd prywatności
Europejskie Centrum Konsumenckie

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.