Mikołaj nie zawsze przyjmie zwrot
Listy do św. Mikołaja już wysłane! Warto jednak pamiętać, że niektóre produkty zakupione przez internet nie podlegają zwrotowi. Europejskie Centrum
Listy do św. Mikołaja już wysłane! Warto jednak pamiętać, że niektóre produkty zakupione przez internet nie podlegają zwrotowi. Europejskie Centrum
Jak wynika z obserwacji ECK Polska największą liczbę skarg konsumenckich (22% w 2016 r.) trafiających do centrów sieci ECC-Net dotyczy transgranicznych usług linii lotniczych.
Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów, ale w kilka
Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów, ale w kilka
Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów, ale w kilka
Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów, ale w kilka
Udając się na EURO 2016 warto być wyposażonym nie tylko w wiedze o futbolu i zestaw gadżetów, ale w kilka
Podstawowe prawa konsumenta w Unii Europejskiej oraz zakres pomocy sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net). Wypowiedzi udziela Piotr Stańczak, Dyrektor ECK
14 grudnia br. Europejskie Centrum Konsumenckie serdecznie zaprasza na bezpłatne seminarium organizowane przez Enterprise Europe Network (EEN) przy PARP „Europejskie Przedsiębiorstwo” poświęcone tematyce ADR.
Komisja Rynku Wewnętrznego PE (IMCO) przyjęła projekt nowej dyrektywy dotyczącej wyjazdów turystycznych. Do tej pory jako podstawa ochrony turystów w UE służyła dyrektywa z 1990 r. w sprawie zorganizowanych podróży, która nie obejmuje m.in. sprzedaży usług za pośrednictwem internetu.
Posłowie Parlamentu Europejskiego przyjęli 3 kwietnia br. tzw. „pakiet telekomunikacyjny”, który znosi opłaty roamingowe naliczane przy wykonywaniu połączeń telefonicznych, wysyłaniu wiadomości tekstowych oraz używaniu mobilnego internetu, za granicą, na terenie Unii Europejskiej, od 15 grudnia 2015 roku (ceny detaliczne mają spaść do wysokości cen obowiązujących w ofercie danego operatora na terenie kraju).
Konsument zakupił markowe obuwie w sklepie internetowym niemieckiego przedsiębiorcy. W zaskakująco krótkim czasie buty uległy rozklejeniu, pomimo iż były użytkowane sporadycznie i w sposób zgodny z przeznaczeniem. Klient dwukrotnie składał reklamację u sprzedawcy, ale ten zaproponował mu jedynie obniżenie ceny towaru o 20 złotych, co stanowiło niewielki procent ceny obuwia.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.
Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.