List of all articles

Bez szans na naprawę

Do ECK Polska zgłosiła się konsumentka, która dla syna zakupiła w e-sklepie niemieckiego sprzedawcy profesjonalne obuwie sportowe do gry w piłkę nożną. Chłopiec grał w obuwiu niespełna 2 miesiące, gdy odkrył pęknięcia materiału, z którego wykonane były korki. Buty kosztowały ponad 500 złotych, więc był to stosunkowo duży wydatek.

Read more »

Marynarz na morzu bez bagażu

Konsument – marynarz pracujący dla międzynarodowych firm spedycyjnych, aby dotrzeć na statek, na którym miał spędzić następne pół roku, podróżował niemieckimi liniami lotniczymi. Przewoźnik zagubił jego bagaż. Było w nim wiele nowych rzeczy, zapasy na kolejne pół roku przebywania na otwartym morzu. Konsument wsiadł na statek bez niego. Po około 2 miesiącach okazało się, że bagaż już się nie odnajdzie.

Read more »

Uwaga – 27 maja ECK będzie nieczynne

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w związku z Zarządzeniem Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 maja 2016 r Europejskie Centrum Konsumenckie w dniu 27 maja br. będzie zamknięte. Jednocześnie informujemy, że centrum będzie czynne dla interesantów w dniu 4 czerwca br.

Wszelkie zapytania i skargi w dniu 27 maja prosimy kierować pod adres e-mailowy info@konsument.gov.pl bądź przesłać za pomocą formularza skargi dostępnego na stronie ECK.

Read more »

BBB

[bigbluebutton token=e8053699-f20a-4f14-9c17-5b951944e9b8]

Read more »
Skip to content