Zagadnienia poruszane podczas wykładu:
1. Zakupy świąteczne w UE w sklepie stacjonarnym i online – podstawowe pojęcia
2. Zakupy online
- Jak sprawdzić wiarygodność przedsiębiorcy?
- Jakie obowiązki informacyjne ciążą na przedsiębiorcy?
- Kiedy można zwrócić towar bez przyczyny?
- Gdy prezent nie zostanie dostarczony przed świętami …
- Kto odpowiada gdy towar zostanie uszkodzony podczas transportu?
3. Zepsuty prezent? Jak skutecznie złożyć reklamację?
- Jak reklamować towar u sprzedawcy?
- Jak reklamować towar u gwaranta?
- Rękojmia a gwarancja. Wady i zalety.
- Ważne terminy
4. Do kogo można zwrócić się o pomoc? Czym zajmuje się ECK?
Spotkanie poprowadzi Magda Witan – ekspert Europejskiego Centrum Konsumenckiego
Wykład odbędzie się w Europe Direct Warszawa – Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego).
Wstęp wolny. Istnieje możliwość otrzymania certyfikatu uczestnictwa.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem: wyklady_europejskie@um.warszawa.pl