Zdecydował się więc na złożenie skargi do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Holandii, które przekazało ją do centrum w Polsce. Początkowo przedsiębiorca obiecał zwrot środków. Niestety później stwierdził, że pieniądze może oddać jedynie na konto klienta założone na portalu. Konsument nie godził się na takie rozwiązanie. Nie był już zainteresowany zakupami w sklepie nierzetelnego przedsiębiorcy. W toku prowadzonej korespondencji z ECK Polska, przedsiębiorca zgodził się wysłać pieniądze na numer rachunku bankowego konsumenta.

 

Zdecydował się więc na złożenie skargi do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Holandii, które przekazało ją do centrum w Polsce. Początkowo przedsiębiorca obiecał zwrot środków. Niestety później stwierdził, że pieniądze może oddać jedynie na konto klienta założone na portalu. Konsument nie godził się na takie rozwiązanie. Nie był już zainteresowany zakupami w sklepie nierzetelnego przedsiębiorcy. W toku prowadzonej korespondencji z ECK Polska, przedsiębiorca zgodził się wysłać pieniądze na numer rachunku bankowego konsumenta.

 

Skip to content